Szeretnéd valamire vinni az életben? Tegyél érte!

2017/05/03. - írta: ProfiEdző

Nekem útmutatásra volt szükségem, mikor eldöntöttem, hogy szeretnék változtatni az alakomon. Voltam néhány teremben, de ahol végül teljesen szakmai, professzionális segítséget kaptam az az Edző Centrum volt. Csináltak egy állapotfelmérést, és táplálkozási tanácsokat is kaptam - mindezt díjtalanul. Ahhoz, hogy megadhassák a kellő támogatást neked, nem kell mást tenned, mint bármilyen regisztráció nélkül időpontot egyeztetni velük, és hivatkoznod a blogra :)

Címkék: motiváció
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://edzobarat.blog.hu/api/trackback/id/tr8012473577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása