Szerinted mennyire hatékony az egykezes mellnyomás?

2017/06/28. - írta: ProfiEdző

Biztos veled is előfordult már, hogy mikor nyomtad ki a rudat, a nagyobb súly alatt valamelyik karod megremegett. Két karra jobban kell összpontosítani, mint egyre – ez evidens. Hatékonyabb lehetne hát egy koncentráltabb terhelés? mellizom.jpg

Szögezzük le, hogy korántsem egy izolációs gyakorlatról beszélgetünk, hiszen bekapcsolódnak a gyakorlatba a törzs izmai és a tricepsz is. Viszont, pont ettől kiváló ez a fajta mellnyomás!

Hogy miért?
Mert így fejleszti a felső testünk stabilizáló izmait is, és segítenek helyrebillenteni az izomszimmetriát!
 mellizom2_1.jpg

Persze, a kétkezes gyakorlatokkal is fejlődik a lemaradt oldal, viszont sokkal nagyobb ízületi terhelést kap – ami hosszú távon problémákat okozhat és kiesel az edzésből.

Ráadásul a gyakorlat közben végzett mozdulatnál annyi izomrostot mozgósít a test, mintha oldalsó plankot végeznél – ami ugye, köztudottan nagyon hasznos gyakorlategykezes.jpg

A következőképpen veselkedj neki
Feküdj hanyatt a padra egyik kezedben egy súlyzóval, medencéddel és lábaddal stabilizálva. Tarkód és a felsőtested nyomd a padra, viszont a derekad nagyon minimálisan emeld ki. Végezz 4×6-10 ismétlést.

Ahogy engeded lefelé a súlyt, érezni fogod ahogy feszülnek törzsed izmai – emiatt fontos, hogy medencéd a padra nyomva stabilizáljon, ne pedig a szabad kezeddel! mellizom3.jpg

 További hasznos tanácsokkal látnak el
a 11. kerület szívében a 

KissLife Fitness & Gym

szakképzett térnerei Bikás park vásárcsarnokának emeletén!

Egy klimatizált, jól felszerelt, modern és barátságos hangulatú
edzőteremben várnak, hogy megtámogassák fejlődésed!
hetfotoledzek.jpg

 

Címkék: edzés
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://edzobarat.blog.hu/api/trackback/id/tr1612625353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.