Így teheted hatékonyabbá az edzésed!

2017/06/13. - írta: ProfiEdző

Nagyon megdolgoztatod izmaidat a teremben, de nem tapasztalsz látványos változást? Van néhány csel a tarsolyunkban, amivel produktívabb fejlődést tudsz előidézni  - és nem mellesleg preventívebben tudod majd végezni a gyakorlatokat! 

mg2.jpg

Fixáld az ízületeket!
Ezt úgy tudod elérni, hogy az éppen használt ízületeket megpróbálod kifelé fordítani.

Nem kell túlgondolni, vegyük példának a fekvenyomást.
Végezd úgy a gyakorlatot, mintha ketté akarnád közben tépni a rudat – a váll ízületed így enyhén kifelé fog rotálódni, amitől biztonságosabban és hatékonyabban tudsz dolgozni.
deadlifts1.jpg

Még preventívebb lesz a gyakorlat, ha szűk fogással végzed.

Hogy miért?
Mert az ízület jobban kifordul, így még nagyobb stabilitást biztosít. Hogyha nagyon széles fogással veselkedsz neki, akkor túl széles ívben kell rotálódnia az ízületnek, aminek elég nagy a sérülés veszélye! intenzitas4.jpg

Figyelj oda a súlyvonalra!
Dolgozz magadhoz minél közelebb a súllyal, hogy együtt működjetek a gravitációs erővel.

Ha nagyon eltartod magadtól a súlyt a gyakorlat közben, a súlyvonalon kívül dolgozol. Aminek az lesz az eredménye, hogy instabillá válik a tartásod és növeled a sérülés kockázatát! bemutatkozo3.jpg

Tudtad, hogy a Bikás park vásárcsarnokának emeletén
remekül meg lehet tartani a súlyvonalat?

A KissLife Sportcentrum
minden segítséget megad hozzá!

Jól felszerelt, klimatizált és modern edzőterem,
profi trénerekkel!

hetfotoledzek.jpg

Címkék: edzés fogalom
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://edzobarat.blog.hu/api/trackback/id/tr1212589309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.