Hozd ki a legtöbbet a bicepszedből!

2017/06/06. - írta: ProfiEdző

Neked melyik a kedvenc bicepsz gyakorlatod? Hoztunk neked egy olyat, aminek még a nevében is benne van a tökéletes szó, nem csak az eredményében! 

bicepsz3.jpg

Amire szükséged van, az a Gironda’s perfect curl!

S hogy mitől más ez a többi bicepsz gyakorlathoz képest?
Nagyobb mozgástartományban dolgozik az izom, mégpedig a következőképpen!

bicepsz.jpgAlaphelyzet
Vállszéles terpeszben, vállszéles fogással markold meg a rudat lefelé néző tenyerekkel. Karjaidat tartsd nyújtva a törzsed mellett úgy, hogy a rúd a combjaid felső részénél legyen.

Így csináld!
Amikor emeled fel a karjaidat, akkor a csípődet billentsd hátra míg a törzsed előre döntött helyzetbe nem kerül. Amikor pedig csúsztatod vissza a rudat a combjaidhoz, enyhén homoríts be. bicepsz2.jpg

Hogyan lélegezz közben?
Mivel mindig az erőkifejtésnél van a kilégzés, ennél a gyakorlatnál akkor kell levegőt venned mikor leengeded a súlyzót – és akkor kell kifújni, mikor behajlítod a karjaidat.

Ezekre figyelj!
Tartsd feszesen vállaidat, és a rudat ne csípőből emeld – hiszen ez bicepsz gyakorlat! Csak az alkarok mozogjanak, felkarjaid próbáld fixálni.

A Bikás park környékén laksz?
Irány a vásárcsarnok emelete!
Vár téged a KissLife Fitness & Gym!


Klimatizált, jól felszerelt, modern edzőterem, barátságos hangulattal és profi edzői segítséggel! - Minden adott a produktív fejlődéshez!hetfotoledzek.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://edzobarat.blog.hu/api/trackback/id/tr9212568109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.