A fogyás és a tömegnövelés kapcsolata

2017/05/23. - írta: ProfiEdző

Noha ellentmondásnak hat, hidd el, kéz a kézben jár a tömegnövelés a súlyvesztéssel. No, de miért is?10-mistakes-women-make-in-the-gym.jpg

Tömegnövelés
Az izomzatod úgy tudod gyarapítani, hogy adott izomcsoportra dolgozol különböző súlyokkal.

Fogyás
Ennél pedig mindenkinek a kardio- és aerob mozgás ugrik be elsőnek – ami jogos. personal-trainers-how-to-keep-clients-motivated.jpg

Viszont, ha hatékonyabban szeretnél megszabadulni a zsírpárnáidtól, érdemes súlyzós edzést is végezned, ugyanis nagyobb izomtömeg esetén jobban ég a zsír – hiszen több energiára van szüksége a testednek, így több kalóriát fog elégetni! ptacademy-personal-trainer-training-woman-with-barbell-1-1200x800.jpg

Amitől mégis más a két edzés, az a megválasztott súlyok- és a pihenőidő mértéke.

Izomtömeg növelésénél nagyobb súlyokkal kell dolgoznod, minél inkább 1 perc alatti pihenőidőkkel. Fogyás szempontjából pedig nem feltétlen kell akkora súlyokat megmozgatnod, a hangsúly az intenzitáson van.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://edzobarat.blog.hu/api/trackback/id/tr6112533067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.