Az edzés hatékonyságát befolyásolja az időzítés?

2017/05/10. - írta: ProfiEdző

Sokan arra hivatkoznak, hogy azért nem edzenek, mert nincs idejük - az ilyen embereknek mindig azt mondom, hogy a heti 1 óra edzés is edzés. Arról pedig, hogy mikorra időzítsük a testmozgást, hogy hatásosabb legyen, számos tanulmány szól. Mutatom a közös nevezőt:

edzes.png

Egybevágóan az derül ki az adatokból, hogy akik mindig ugyanabban az időszakban edzenek, sokkal produktívabban teljesítenek. Akik csoportos órákra járnak - mint aerobik, jóga, hot iron, azok tehát mindenképpen jól járnak.

De mi a helyzet azokkal, akiknek sokkal kaotikusabbak a mindennapjaik, így nem tudnak ilyen rendszerességet beiktatni az életükbe?

Erre jó az edzésterv!


Egyfajta állandóságot jelent azok számára is, akik nem tudnak mondjuk minden kedden és csütörtökön 17-18-ig rendelkezni a saját idejükkel, ellenben a kedd és csütörtök estével - ami ugye már egy nagyobb intervallum.

22_fitness.jpg

A jó és hatékony edzésterv kialakításában személyes tapasztalataim alapján a Kiss Life Gym vezető személyi edzőjét ajánlom. Több helyet kipróbáltam már, de a leglátványosabb fejlődést ebben a teremben, általa produkáltam.

Ha a blogra hivatkozol, díjmentesen felméri az állapotodat, és mankót ad egy jó étrendhez is! Abszolút kötelezettség- és regisztráció mentesen, az info@kisslifegym.hu mail címen tudsz vele időpontot egyeztetni.

Nincs az a hegy, amit el ne lehetne hordani,
csak neki kell állni.

Címkék: edzésterv
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://edzobarat.blog.hu/api/trackback/id/tr6312494119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.